"Heroes" (David Bowie album)



Az összes tudás, amelyet az emberek az évszázadok során felhalmoztak "Heroes" (David Bowie album)-ről, most már elérhető az interneten, és mi a lehető legkönnyebben hozzáférhető módon összegyűjtöttük és rendszereztük az Ön számára. Szeretnénk, ha gyorsan és hatékonyan hozzáférhetne mindenhez, amit a "Heroes" (David Bowie album)-ről tudni szeretne; hogy a látogatás élményszerű legyen, és hogy úgy érezze, valóban megtalálta a keresett információt a "Heroes" (David Bowie album)-ről.

Céljaink elérése érdekében nemcsak arra törekedtünk, hogy a "Heroes" (David Bowie album)-ről a legfrissebb, legérthetőbb és legigazabb információkat szerezzük be, hanem arra is, hogy az oldal kialakítása, olvashatósága, betöltési sebessége és használhatósága a lehető legkellemesebb legyen, hogy Ön a lényegre, a "Heroes" (David Bowie album)-ről elérhető összes adat és információ megismerésére koncentrálhasson, és ne kelljen semmi mással foglalkoznia, erről már gondoskodtunk Ön helyett. Reméljük, hogy elértük a célunkat, és hogy megtalálta a kívánt információt a "Heroes" (David Bowie album)-ről. Üdvözöljük Önt, és arra biztatjuk, hogy továbbra is élvezze a scientiahu.com használatának élményét.

"Hsök"
Az album borítóján fekete -fehér fénykép látható Bowie arcáról, feltartott kézzel
Stúdióalbuma szerint
Megjelent 1977. október 14 ( 1977-10-14 )
Rögzítve 1977. július augusztus
Stúdió Hansa ( Nyugat -Berlin )
Mfaj
Hossz 40 : 19
Címke RCA
Termel
David Bowie kronológiája
Alacsony
(1977)
"Hsök"
(1977)
David Bowie elmeséli Prokofjev Péter és a farkas cím filmjét
(1978)
Singles a "Heroes" -bl
  1. " " Heroes " " / " V-2 Schneider "
    Megjelenés: 1977. szeptember 23
  2. " Szépség és a szörnyeteg " / " Kétség érzése "
    Megjelenés: 1978. január 6

A "Heroes" David Bowie angol zenész 12. stúdióalbuma, amelyet 1977. október 14 -én adott ki az RCA Records . Miutánaz év elejénmegjelent Low , Bowie barátja és énekes, Iggy Pop billentyseként turnézott. A következtetés a túra, felvették Pop második szólóalbuma Lust for Life a Hansa Tonstudio Nyugat-Berlinben, mieltt Bowie átcsoportosítja ott munkatársa , Brian Eno és producer Tony Visconti felvenni Heroes . Berlini trilógiájának ez volt a második része, Low és Lodger (1979) eltt. A három album közül ez volt az egyetlen, amelyet teljes egészében Berlinben rögzítettek. A Low személyzetének nagy részevisszatért az ülésekre, Robert Fripp , a King Crimson gitárosávalkiegészítve.

Az albumot szórványosan rögzítették 1977 júliusától augusztusig. A számok nagy része a stúdióban készült, a szöveget csak Bowie állt a mikrofon eltt. Maga a zene az art rockban és a kísérleti rockban alapul , és eldje elektronikus és ambient megközelítéseire épül , bár pozitívabb hangnemekkel, hangulatokkal és szenvedélyes eladásokkal. Az album ugyanazt a felépítést követi, mint eldje, az egyik oldalon hagyományosabb számok szerepelnek, a második oldalon pedig többnyire instrumentális számok szerepelnek.

A borítókép, mint Iggy Pop Az idióta cím filmje , bólintás Erich Heckel német mvész Roquairol cím festményére . A megjelenés után a "Heroes" kereskedelmi sikert aratott, és az Egyesült Királyság albumlistáján a 3. , az amerikai Billboard Top LPs & Tape listán pedig a 35. helyen végzett . A berlini trilógia legjobban fogadott alkotása volt a megjelenéskor, az NME és a Melody Maker az év albumának nevezte. Bowie széles körben népszersítette az albumot, számos televíziós msorban és interjúban szerepelt. 1978 -ban támogatta Low -t és a "Heroes" -ot az Isolar II világkörüli turnén , amelynek eladásai megjelentek a Stage (1978) és a Welcome to the Blackout (2018) él albumokon .

Visszatekintve, a "Heroes" továbbra is pozitív kritikákat kapott, sok bíráló dicséri Bowie mvészként való növekedését és Fripp közremködését. Bár a kritikusok véleménye szerint a Low az úttör rekord, a "Heroes" Bowie egyik legjobb és legbefolyásosabb alkotása. A címadó dal kezdetben sikertelen kislemezként , továbbra is Bowie egyik legismertebb és elismert dala. A borító grafikájának megváltozott és homályos változata késbb Bowie 2013 -as The Next Day cím albumának grafikájaként jelent meg . Az albumot többször is kiadták, és 2017 -ben újrateremtették az Új karrier egy új városban (19771982) dobozkészlet részeként.

Háttér

1976 második felében David Bowie feleségével, Angela -val Svájcba költözött, hogy elkerülje Los Angeles drogkultúráját . Ezután költözött a Château d'Hérouville a Hérouville , Franciaország barátjával, énekes Iggy Pop , ahol a két rögzített debütáló stúdióalbuma The Idiot nyarán 1976 Miután találkozott zenész , Brian Eno ugyanabban az évben, Bowie, producer Tony Visconti és Eno elkezdték a Low -on dolgozni , a Berlini trilógia néven ismertté vált els részt . A Low felvétele 1976 szeptemberében kezddött és novemberig folytatódott , Bowie és Pop odaköltözése után a nyugat -berlini Hansa Studiosban fejezdött be .

Az RCA Records elakadt a Low kiadásakor három hónapig, attól tartva, hogy rossz a kereskedelmi teljesítmény. Az 1977 januárjában történt megjelenés után az RCA és maga Bowie is kevés reklámot kapott, aki úgy érezte, hogy ez volt a "legkevésbé kereskedelmi" lemeze addig, és inkább a Pop billentyseként turnézott. A The Idiot támogatására indított turné 1977 márciusától áprilisig tartott. A turné befejezése után Bowie és Pop visszatért a Hansa Tonstudio 2 -hez , ahol két és fél hét, május és május között felvették Pop következ szólóalbumát, a Lust for Life -t . 1977. június. Amikor befejezte a Lust for Life -t, Bowie készen állt arra, hogy megkezdje munkáját a következ lemezen. Június közepén Párizsba utazott, hogy több mint egy év múlva elvégezze els promóciós szereplését. filmre egy zenei videót az alacsony egységes Be My Wife , majd ragasztva két interjú francia újságírók egy héttel késbb. Ezt követen Bowie felvette a kapcsolatot Enóval, hogy megbeszéljék a következ együttmködésüket. Mindketten néhány hetet töltöttek az új album koncepcióinak és ötleteinek kidolgozásával, mieltt csatlakozott hozzájuk Visconti, aki más elkötelezettséggel volt elfoglalva.

Felvétel és gyártás

Az albumhoz Bowie, Visconti és Eno a nyugat -berlini Hansa Studio 2 -ben csoportosult újra. Bár az album Bowie berlini trilógiájának második része volt, ez volt az egyetlen, amelyet teljes egészében Berlinben rögzítettek. A stúdió egy korábbi hangversenyterem volt, amelyet hangstúdióvá alakítottak, amelyet a Gestapo tisztjei a második világháború idején bálteremként használtak. A stúdió körülbelül 500 méterre volt a berlini faltól , így Bowie úgy jellemezte, hogy "a fal melletti csarnok". Visconti így mesélte el, hogyan befolyásolta a stúdió elhelyezkedése az alkotási folyamatot: Minden délután leültem az íróasztalhoz, és láttam, hogy három orosz vörös gárda távcsvel néz ránk, Sten fegyverrel a vállukon, és szögesdrót, és tudtam, hogy aknák vannak eltemetve a falban, és ez a légkör annyira provokatív, olyan ösztönz és félelmetes volt, hogy a zenekar ennyi energiával játszott. " Carlos Alomar gitáros David Buckley életrajzírónak elmondta: "Ezek a dolgok [németek, nácik, a fal, az elnyomás] a levegben lógnak, és amikor a dolgok fizikailag sötétebbek, akkor a sötétebb témákra is gondolnak. Berlin meglehetsen sötét, ipari volt munkahelyet. " A sötét hangulat ellenére Visconti különösen izgalmasan érezte magát az album megalkotásakor, mondván: "Ez volt az egyik utolsó nagy kalandom az albumkészítés során."

Az album nagy részét ugyanazzal a személyzettel rögzítették, mint eldjét, Low -t , Alomar, George Murray és Dennis Davis volt az alapzenekar. Bowie zongorázott, és a Pop -szal töltött id alatt jelentsen több tapasztalatot szerzett a hangszeren. A felállást kiegészítette Robert Fripp gitáros , korábban a King Crimson együttes tagja , akit Eno javaslatára toboroztak. A gitáros így emlékezett vissza: "1977 júliusában New Yorkban éltem [Brian Enótól] egy telefonhívást. Azt mondta, hogy és David Berlinben készítenek felvételt, és átadtak nekem. David azt mondta:" Érdekelne játszani valami szrös rock 'n' roll gitáron Azt mondtam: "Nos, nem igazán játszottam három éve - de ha készen állsz a kockázatvállalásra, akkor én is." Röviddel ezután megérkezett az els osztályú jegy a Lufthansára . " A stúdióba érkezésekor Fripp leült, és gitáros részeket vett fel olyan számokhoz, amelyeket még soha nem hallott. Kevés útmutatást kapott Bowie -tól is, aki még nem írt szöveget vagy dallamot. Fripp három nap alatt elkészítette az összes gitárrészét. Fripp játéka jelents dicséretet kapott Visconti és Eno részérl, akiket lenygözött Fripp képessége, hogy olyan "virtuózsággal" játsszon olyan dalokra, amelyeket még soha nem hallott. Nicholas Pegg életrajzíró szerint Fripp nem Bowie volt az els választás. Michael Rother a német Neu együttesbl ! eredetileg megkeresték, hogy közremködjön, de nem sokkal az ülések megkezdése eltt ismeretlen személy vette fel vele a kapcsolatot, és közölte, hogy Bowie meggondolta magát, bár a késbbi Bowie -val készített interjúk mást sugalltak.

Miközben más Bowie -lemezeket készített, Visconti megállapította, hogy az új ötletek következetes alapon áramlanak, és emiatt néha hajlamosak voltak megfeledkezni róluk. Ennek ellensúlyozása érdekében állandóan kétsávos szalagot tartott. Murray emlékeztetett: "Tonynak volt rálátása arra, hogy mi történik a próbákon, ezért csak bekapcsolta a szalagos gépeket, és hagyta ket futni." Maga Visconti késbb így emlékezett vissza: "Annyiszor jól jött ... mert eltévednénk. Kezdjük egy ötlettel, majd rossz irányba megyünk, és egy óra múlva azt mondjuk:" Hogyan kezddött ez " megint "" Low ülésein Visconti csalódott volt a Château -ban jelenlév stúdiószemélyzet hiánya miatt. Hansa-nál azonban Eduard Meyer házon belüli mérnök segítette, akirl Visconti emlékeztetett, hogy kritikus fontosságú volt a pozitív légkör fenntartásában. Hasonlóképpen, a hangulat a "Heroes" idején élénkebb és optimistább volt, mint a Low esetében . Bowie különösen egészségesebb lelkiállapotban volt. és Visconti gyakran jártak Berlinben, és egy ilyen alkalommal találkoztak Antonia Maass -szal, egy helyi jazz -énekessel, aki a Heroes háttérzeneként szolgált .

Egy idsebb, kopasz fej férfi szemüveget néz jobbra
A "Heroes" jelentette Bowie és Brian Eno (2008 -as kép) második együttmködését . Összehasonlítva a Low , az ülések látta használatát Eno Ferde stratégiák kártyák, amelyek célja, hogy szikra kreatív ötletek.

Szerint életrajzírója Thomas Jerome Seabrook, a felvételi eljárás Heroes kezddött egy nagyon gyors ütemben, a következ mentén a Low ' s folyamat, az alapvet támogatást pályákon oldalán egy zárulnak mindössze két nap alatt. Visconti ugyanúgy dolgozott, mint a Low- on , és Davis dobjait az Eventide H910 Harmonizer segítségével táplálta , amit Seabrook "jellegzetes, csúcstechnológiájú fénynek " nevezett; Davis kongákat és timpanit is adott a készlethez, hogy kihasználja a nagy stúdióteret. Visconti nagy dicséretben részesítette Davist, és "az egyik legjobb dobosnak nevezte, akivel valaha is dolgoztam", és Alomar és Murray -t "csodálatos zenészeknek" nevezte. ezzel." Az NME -nek adott interjújában az év végén Eno elmondta, hogy a felvétel kezdeti szakasza "minden nagyon hétköznapi módon történt". Bowie "nagyon rövid utasítást" adott, majd a zenekar játszani fog. Eno habozónak találta, Eno meglepen hatékonynak találta a folyamatot, a legtöbb pálya egy menetben készült el. Eno kijelentette: "Második felvételt is készítettünk, de közel sem voltak olyan jók."

Összességében Eno sokkal nagyobb szerepet játszik a "Heroes" -ban, mint Low-nál , mivel a tíz dal közül négyben társszerznek minsítették, így Seabrook "igazabb" együttmködésnek nevezte. Eno maga kijelentette: "Mindketten folyamatosan dolgoztunk minden darabon." Eno Bowie rendezasszisztenseként járna el, visszajelzést adva a zenészeknek, és új - és szokatlan - módszereket javasolva a számokhoz. Az egyik ilyen módszer az Eno Oblique Strategies kártyák alkalmazása volt. O'Leary szerint ezek a kártyák "szerencse-süti, részben monopólium " esély "kártyák voltak, és kreatív ötleteket szítottak. Bár ezeket a kártyákat a Lodger- szekciók során nagymértékben használták , Eno és Bowie csak a "Heroes" -on használták ket a hangszerek létrehozásakor, beleértve a "V-2 Schneider", a "Sense of Doubt" és a "Moss Garden" -et is.

A júliusi kezdeti üléseket követen a "Heroes" felvételei szórványosabbak lettek, a túlcsordulások, az ének és a keverés augusztusig tartott. Eldjéhez hasonlóan a dalszövegeket csak akkor írták és rögzítették, amíg Bowie és Visconti kivételével mindenki távozott. Seabrook a felvétel ezen szakaszát úgy jellemzi, mint "szórványos inspirációs kitöréseket, amelyeket hosszabb elmélkedések vesznek körül". Amikor Az idióta és az életvágy Iggy Popdal készült, Bowie -t lenygözte Pop azon képessége, hogy a mikrofon mellett állva szövegeket improvizálhat. A "Heroes" esetében ugyanezt a módszert választotta. Visconti késbb ezt igazolta: "Sosem sejtette volna, hogy mirl énekel, amíg nem lép a mikrofon elé." Bowie általában csak egy -két részletben fejezte be énekét; Visconti ugyanígy nyújtott háttérvokált. Az utolsó mixeket a svájci Montreux -i Mountain Studiosban készítették , amely stúdió Bowie egyik alappillére lesz. A Mountain mérnöke, Dave Richards szintén törzsvendége lesz. Richards asszisztense Eugene Chaplin , a némafilm -sztár , Charlie Chaplin fia volt .

Zene és szöveg

A berlini trilógia második kiadásaként a "Heroes" zenéje kibvül az eldjén, Lowon található anyagon . A dalokat a Consequence of Sound art rocknak és kísérleti rocknak minsítette , miközben tovább folytatta Bowie munkáját az elektronikus és az ambient mfajokban. Eldjéhez hasonlóan a "Heroes" dalai a hangnemet és a hangulatot hangsúlyozzák, nem pedig a gitár alapú rockot. A dalokat azonban hangvételben és hangulatban is pozitívabbnak minsítették, mint eldje dalait. Visconti úgy jellemezné az albumot, mint "a Low nagyon pozitív változata ". Paul Trynka életrajzíró azt írja, hogy a lemez "múltat és jövt is" idéz. Ugyanazt a felépítést követi, mint eldje, az egyik oldalon hagyományosabb számok szerepelnek, a második oldalon pedig többnyire instrumentális számok szerepelnek.

A szerz Peter Doggett azt írja, hogy míg Low önéletrajzi jelleg dalszövegeket tartalmazott, addig a " Hsök" szövege "ferde és gyakran szándékosan kitér" volt, és "elképeszt [ly]" szenvedéllyel énekelték. Visconti emlékeztetett arra, hogy a szövegeket a helyszínen találták ki, Bowie néha egész dalokat reklámozott, és "a tüdeje tetején" énekelt. A dalok között szerepelt a Joe the Lion , Chris Burden amerikai mvész tisztelete , aki rendkívüli reklámmutatványairól volt ismert, és a Blackout , amely az 1977 -es New York -i áramszünetre utal . A Low második oldalához hasonlóan a berlini fal képei uralják a "Hsöket" ; egy csók Visconti és Maass között a fal tövében ihlette a címadó dal szövegét. Bowie ének a » Heroes « megy nyugodt és vidám, hogy egy közel-sikoly, a stílus, az úgynevezett Bowie színészkedés. Zeneileg végig Fripp gitárvisszajelzése dominál, míg a basszus lüktet, az Eno szintetizátorok pedig a háttérben keverednek. Bowie elmagyarázta, hogy a dal arról szól, hogy "szembenézünk a valósággal és kiállunk mellette", és megtaláljuk az örömöt az életben. Buckley külön kiemeli a Hsök lehetünk, csak egy napra cím lírát, mint annak elismerését, hogy a jöv már nem t, hanem mindenkié.

A " Sons of the Silent Age " volt az egyetlen dal, amelyet a munkamenetek kezdete eltt írtak, és eredetileg az album címadó dalának szánták. A dalszövegeket Jacques Brel mvei befolyásolják, és számos olyan karaktert követnek, amelyek O'Leary szavaival élve " part- homo superior / part-Bewlay Brothers ". Zenei szempontból a dal az életrajzírók szerint más, mint az album többi dala, mivel a jelenlév témák az elz évtized eszményeit tükrözik, nem pedig a kortársakat, míg O'Leary inkább a Hunky Doryéhoz hasonlítja a hangját ( 1971), mint az album többi része. Az életrajzírók az album közelebbi, "The Secret Life of Arabia" cím filmjét is elfutárának tekintik, amit Bowie felfedezne a Lodger -en .

A hangszereket Buckley sötétnek és komornak írja le. A "Sense of Doubt" egy ismétld, négy hangból álló zongora motívumot állít össze a szintetizátorok halmazával, hogy képtelen legyen a kopár táj képét festeni. Bowie játszik a japán hangszerkoto -n a "Moss Garden" -en a "Moss Garden" -en, amely a szintetizátorokkal együtt a fejük fölött repül repülgépekre emlékeztet hangot idéz el; Bowie tovább hangsúlyozza Japán iránti rajongását azzal, hogy kijelenti, hogy "japán befolyás alatt van" a "Blackout" -ban. A szám a " Neuköln " -hez kapcsolódik , amely az azonos nev berlini kerületrl kapta a nevét . A szám hanggal rögzíti a kétségbeesés és kétségbeesés érzését, amelyet az ott él török bevándorlók tapasztaltak.

A Low többségét olyan Krautrock zenekarok befolyásolták, mint a Tangerine Dream , a Kraftwerk és a Neu! Korábban 1977-ben, a Kraftwerk nevet ellenrizte mind Bowie és Iggy Pop a címadó Trans-Europe Express , ami a Kraftwerk válasza a címadó dal az állomás állomás . Bár a Kraftwerk és a Harmonia hatása kevésbé hangsúlyos a "Heroes" -on Edgar Froese javára , Bowie tisztelegve az albumot Neu! "Neo!" Cím számának "Hero" cím számáról nevezte el . '75 , míg a " V-2 Schneider " a Kraftwerk Florian Schneider- ének ihlette és nevezték el . Sok brit hallgató azonban feltételezte, hogy a "V-2" a német hadsereg által a második világháborúban használt rakétákra való hivatkozás volt . A "V-2 Schneider" arról is figyelemre méltó, hogy Bowie-ban egy off-beat szaxofonszerepet játszott, aki rossz ütemben kezdte a felvételt, de úgy döntött, hogy jobban tetszik neki, és megtartotta.

Malkotás és kiadás

A címlapképet Masayoshi Sukita japán fotós készítette. Iggy Pop Az idióta cím mvéhez hasonlóan a borító rábólint Erich Heckel német mvész Roquairol és fiatalember festményeire . Pegg úgy írja le Bowie pózát, mint "vad szem Bowie-t, amely merev pózban van bezárva a seriális-komikus izgatottságból, és lapos tenyerét emeli fel, mintha csak mimetikusan emelte volna le a mesterség utolsó maszkját az arcáról". Bowie egy interjúban Charles Shaar Murray -nek, az NME -tl azt mondta, hogy a címben szerepl idézjelek a hsök szóval vagy a hsiesség fogalmával kapcsolatos irónia egy dimenzióját jelzik. Visconti késbb kijelentette, hogy az album "hsies" volt, mivel nagyon pozitív idszak volt Bowie életében, és az album készítése során mindenki hsnek érezte magát. Ami a címet, Bowie mondta: Azt hittem, vegye az egyetlen narratív dal használatát, mint a cím, quipping tudta volna címmel azt a Sons of Ages Silent .

A címadó számot választották vezet énekesnek, és 1977. szeptember 23-án adták ki, a "V-2 Schneider" társalbum B-oldalán és az RCA PB 1121 katalógusszám. Rövidített, szerkesztett formában jelent meg Buckley úgy véli, hogy ez a szerkesztés azt eredményezi, hogy a dal elveszíti "drámai vonzerejét". Ezt egy Párizsban forgatott és Nick Ferguson rendezésében készült videoklip támogatta , amelyen Bowie ugyanabban a kabátban szerepel az album borítóján, fehér fényben. A " Helden " "és" ' Héros ' " cím kislemez német és francia kiadásaihoz Bowie mindkét nyelven újra rögzítette énekét, a dalszövegeket Antonia Maass fordította a német kiadáshoz. A dal késbbi tömeges elismerése ellenére kezdetben kudarc volt, a 24. helyen végzett az Egyesült Királyság Singles Chart -on, és nem sikerült az Egyesült Államokban. Pegg és Chris O'Leary megjegyzik, hogy csak akkor, amikor Bowie 1985 -ös Live Aid fellépése elismerte a dalt klasszikusnak. Bowie késbb megjegyezte 2003 -ban: "Ez egy furcsa jelenség, ami a Stateide cím dalaimnál fordul el. A közönség kedvencei közül sokan soha nem voltak rádió- vagy slágerlisták, és a" Heroes "mindenük élén áll."

Egyáltalán nem reklámoztam Low -ot, és néhányan azt gondolták, hogy a szívem nincs benne. Ezúttal mindent bele akartam adni az új albumba. Hiszek az utolsó két albumban, látom, jobban, mint bármi más, amit korábban csináltam. Úgy értem, sok korábbi munkámra visszatekintek, és bár sok mindent nagyra becsülök benne, nincs sok, ami valójában tetszik ... Sokkal több szív és érzelem van Low -ban, és különösen új album.

- David Bowie a Hsök 1977 -es kiterjedt promóciójáról beszél

Heroes címmel október 14-én 1977 RCA Records , a katalógus száma RCA PL 12522. A kiadás jött négy hónap után a Clash s bemutatkozó album és két héttel a Sex Pistols Never Mind a Lófaszt , két befolyásos rekordok a punk rock mozgalom. Buckley megjegyzi Bowie 1974 -es Diamond Dogs albumát, mint befolyást a punkra, valamint magára Bowie -ra, mind zenében, mind divatban. Az RCA a "Heroes" -ot a "There Old Wave. There New Wave . És David Bowie ..." szlogennel forgalmazta eltte önmagának paródiájává válna. " Ellentétben Alacsony , Bowie támogatni "Heroes" széles körben, lebonyolítása számos interjú és a teljesít különböz televíziós msorok, köztük Marc , Bing Crosby Merrie Olde Christmas (ahol már a " Béke a Földön / Little Drummer Boy " a Crosby ) és a Top of the Pops (ahol a címadó számot adta el).

Az album kereskedelmi sikert aratott Nagy -Britanniában, az Egyesült Királyság albumlistáján a 3. helyen végzett, és 33 hétig maradt a listán. Kevésbé volt kedveztlen az USA -ban, ahol a Billboard Top LPs & Tape listájának 35. helyén érte el a csúcsot , 19 hetet töltött a listán. Doggett azt írja, hogy az album befejezte az Egyesült Államokban a nyolc 20 legjobb albumból álló sorozatot, és ez lett a legkelendbb albuma ott az 1971-es Hunky Dory óta . 1978. január 6-án az RCA második kislemezként kiadta a " Beauty and the Beast " -t, B-oldalán " Sense of Doubt " és az RCA 1190 katalógusszám. Kisebb siker lett az Egyesült Királyságban, a 39. helyen végzett. UK Singles Chart, három hétig marad a listán. Roy Carr és Charles Shaar Murray, az NME szerkeszti megjegyezték, hogy "borzasztó, fenyeget elnye ... nyilvánvalóan elriasztott sok úszó kislemez vásárlót, akiket vonzott közvetlen eldje mámoros romantikája". A kislemezt az Egyesült Államokban és Spanyolországban adták ki 12 hüvelykes promócióval és öt perces kiterjesztett formában, amely annak ellenére sem sikerült listázni, hogy a B-oldalt " Fame " -nek nevezték el .

kritikus fogadtatás

Retrospektív szakmai minsítések
Tekintse át a pontszámokat
Forrás Értékelés
Minden zene 5/5 csillag
Turmixgép 4/5 csillag
Chicago Tribune 3/4 csillag
Christgau Record Guide B+
Népzenei enciklopédia 5/5 csillag
Szórakoztató hetilap A
NME 8/10
Vasvilla 10/10
A Rolling Stone album útmutatója 4,5/5 csillag
Válassza a lehetséget 5/5

A megjelenéskor a "Heroes" nagyon pozitív kritikákat kapott a zenekritikusoktól. Allan Jones a Melody Maker -bl "az év albumának" nevezte, és eldjét "a legkalandosabb és legnagyobb kihívást jelent lemezek közé sorolta, amelyek még a rock közönségét nyomták". Angus MacKinnon, az NME -bl a magazin "az év albumának" is nevezte, Bowie "az évek legmegindítóbb teljesítményének" nevezte, és méltatta a mvész növekv érettségét. Kris Needs of ZigZag magazin tovább dicsérte a lemezt, megjegyezve, hogy Bowie folytatta a Low zenei felfedezéseit , ugyanakkor lehetvé tette a hallgatóknak, hogy "utolérjék Low -t". A Needs végül úgy jellemezte az albumot, mint "furcsa, hideg, néha áthatolhatatlan albumot, de Bowie mindezen valószíntlen összetevket mködésbe hozza". Patti Smith amerikai zenész és író a Hit Parader cím írásban úgy dicsérte, mint "a magas szint intelligencia rejtélyes terméke".

A rekord nem volt nélkülöz. Tim Lott, a Record Mirror vegyes értékelést adott az albumnak, "szétválasztottnak" nevezte, és kritizálta a második oldalon szerepl hangszerelket, hogy kevesebb "folytonossággal" rendelkeznek, mint a Low -nál . Lott Bowie énekét üregesnek, a szöveget pedig átláthatatlannak tartotta. Összességében, bár úgy érezte, hogy érdekes, de kijelentette: " Albumként a " Heroes " csak a [címadó] szám miatt megdöbbent. A többi ügyes, de nem zseniális, és nem kevesebbet vár Bowie -tól. Ebben az értelemben ez egy csalódás, leszállás Low -tól . " Az Egyesült Államokban a Billboard egyik kritikusa is vegyes értékelést adott, és a "Bowie kozmikus rock -víziója" és a Low "kiterjesztését" nevezte , és összességében úgy érezte, hogy a lemez "zenei kirándulás egy olyan területre, amelyet csak Bowie maga határozhat meg. " A Los Angeles Times -ban Robert Hillburn sajnálkozott azon, hogy Bowie "hullámzó popérdekei miatt gyorsabban váltott stílusról stílusra, mint amennyire képes volt elsajátítani ket".

Néhány véleményez megjegyezte az Eno közremködését, többek között Bart Testa, a Rolling Stone munkatársa, aki kiemelte Eno szerepvállalását. Azt állította, hogy miután Bowie auteurista kizsákmányolása volt a Low -on , a Heroes sokkal lelkesebben olvassa fel az együttmködést, amely itt Bowie drámai ösztöneinek és Eno megingathatatlan hangnyugalmának egyesülését jelenti. A Village Voice kritikusa, Robert Christgau kevésbé volt fogékony Eno közremködésére, különösen a második oldal hangszereire, mondván, hogy ezek "érdekes háttér", de "csupán figyelemre méltóak eltérben, inkább csodálatra méltóak, mint vonzóan rongyosak", mint "társaik a Low -on " . A Voice ' s éves Pazz & Jop kritikusok közvélemény-kutatás, »Heroes« a 21. helyen végzett a szavazás 1977 legjobb albuma.

A visszamenleges értékelések továbbra is pozitívak, sok bíráló dicséri Bowie mvészként való növekedését és Fripp közremködését. Stephen Thomas Erlewine, az AllMusic munkatársa méltatta az albumot, megjegyezve, hogy eldjéhez képest egyre nagyobb a mvészi érettség. Továbbá dicsérte Fripp hozzáadását, kijelentve, hogy gitárja nagyobb "zenei alapot" ad az elektronikus hangzáshoz. Végül azt írja: "A különbség Low és a " Heroes "között [lényegében] a részletekben rejlik, de a rekord egyformán kihívást jelent és úttör." Ryan Dombal, a Pitchfork munkatársa hasonlóan dicsérte a lemezt, Bowie énekes eladásait a legjobbak közé sorolta, és kiemelte Frippet. Egy áttekintésben, amelyben az egész berlini trilógiát méltatta, Dombal a "Heroes" albumot jelölte meg az albumként, amely a Bowie legnagyobb mvészi fejldését jelezte, miután betöltötte a 30. életévét és megúszta az évekig tartó kábítószer -függséget. Sok kritikus és életrajzíró különösen kiemelte a címadó számot, mint Bowie egyik legjobbját, néhányan a legnagyobb dalának tartják.

Utóhatás

A "Heroes" cím promóciós szerepléseinek befejezése után Bowie New Yorkba repült, hogy elbeszélést rögzítsen Szergej Prokofjev Peter and the Wolf klasszikus kompozíciójának adaptációjához , amely 1978 májusában jelent meg albumként . Bowie késbb azt mondta, hogy karácsonyi ajándék fiának , az akkor 7 éves Duncan Jonesnak . Ezt követen Bowie visszatért Svájcba, ahol David Hemmings rendez megkereste, hogy jelenjen meg a Csak a Gigolo cím filmjében . Bowie beleegyezett a projektbe, mert együtt akart dolgozni Hemmingsszel, akit "igazi színészrendeznek" nevezett, az ötlet, hogy a Holokauszt eltti Berlinben játszódó filmben szerepeljen , és miután megtanulta, Marlene Dietrich színészn majdnem kilép belle két évtizedes nyugdíjba vonulás a filmben. A forgatás 1978 januárjában kezddött, és gondot okozott: Bowie forgatás közben beadta a válókeresetet, Dietrich pedig nem volt hajlandó elhagyni párizsi lakását. Így a kett soha nem találkozott, és jeleneteiket külön -külön forgatták és összeillesztették a késztermékhez. Az 1979 februárjában megjelent Just a Gigolo cím filmet a kritikusok és a közönség is megtekintette. Bowie maga kritikus volt a film, amelyben az én 32 Elvis Presley filmek gördült be egyet egy interjúban NME .

Miután 1978 februárjában forgatta a Csak egy gigoló cím jeleneteit , Bowie megkezdte a közelg turné próbáit. Az Isolar II világkörüli turné , más néven "a Stage turné" márciustól az év végéig tartott. Mind a Low, mind a "Heroes" dalai tették ki a msorok többségét, míg Ziggy Stardust -era dalokat és más slágereket játszottak 1973 és 1976 között. Bowie mostanra megtörte kábítószer -függségét; Buckley azt írja, hogy a turné "Bowie öt éve volt az els turné, amelyen valószínleg nem altatta el magát rengeteg kokainnal a színpadra lépése eltt. feltétele, hogy barátkozni akarjon. " A turné eladásai ugyanazon év szeptemberében jelentek meg a Stage él albumon , 2018 -ban pedig egy másik helyszínrl a Welcome to the Blackout -on .

Befolyásolás és örökség

Bár a "Heroes" a berlini trilógia legjobban fogadott alkotása volt a megjelenéskor, a következ évtizedekben a kritikus és a közvélemény jellemzen a Low javára esett, mint az úttör rekordnak, merész kísérleti eredményeinek köszönheten. Pegg azt írja, hogy az albumot inkább eldje teljesítményének kiterjesztésének vagy finomításának tekintik, nem pedig "végleges új mnek". Seabrook megjegyzi, hogy Low elnye volt, hogy elször megjelent, és Bowie egész pályafutása során a "legnagyobb és legédesebb zenei lépésnek" tekintették. Azt írja azonban, hogy más, 1977 -ben megjelent lemezekhez képest a "Heroes" még mindig "úgy hangzik, mint egy robbanás a jövbl". A "Heroes" -t azonban Bowie egyik legjobb és legbefolyásosabb alkotásának tartották.

Egy 2013 olvasói szavazást Rolling Stone , »Heroes« megszavazták Bowie nyolcadik legjobb album. Öt évvel késbb, az írók következménye Sound rangsorolt Heroes , mint Bowie ötödik legnagyobb album, amely kimondja, hogy: A fáradt optimizmusa" a »Heroes« van hipnotizáló. Még a legsötétebb sáv, itt van ez a vidám, szenvedélyes benyomást kelti, hogy minden rendben Rendben, akár csak egy napra. " 2020-ban Brian Kay a Classic Rock története rangsorolt Heroes , valamint alacsony és Lodger , mint Bowie hetedik legnagyobb munkája, amelyben a trilógia a lenygöz fejezetben Bowie életében. 2013 -ban az NME az albumot a 329. helyre sorolta minden idk 500 legnagyobb albuma között . A "Heroes" szakmai ranglistákon és listákon való megjelenése alapján az Acclaimed Music összesített weboldal 1977 11. legelismertebb albumaként, a hetvenes évek 81. legelismertebb albumaként és a történelem 253. legelismertebb albumaként sorolja fel.

Az album tartós hatásának korai példája John Lennon 1980 -as megjegyzése, miszerint a Double Fantasy cím albumának elkészítésekor az volt a törekvése, hogy "olyat tegyen, mint a " Heroes " ." 1990 -ben, miután felvette Enot az Achtung Baby produkciójához (1991), az ír U2 rockzenekar úgy döntött, hogy felveszi a berlini Hansa by the Wall -nál a "Heroes" felvétele tiszteletére . A "Heroes" ihlette mvészek közé tartozik Andy McCluskey, az Orchestral Maneuvers in the Dark , aki Bowie "öntudatlan befolyására" utalt az éneklési stílusára, Vince Clarke , aki "lázadás -inspirációnak" nevezte, Ian Astbury , a kultusz és Robyn Hitchcock .

1997 -ben Philip Glass amerikai zeneszerz adaptálta az albumot klasszikus szvitnek, a "Heroes" Symphony címmel . A korábbi, 1992-es Low feldolgozásának folytatásaként , "Low" Symphony címmel , a darab hat tételre van felosztva, amelyek mindegyike a "Heroes" számai után kapta a nevét . Eldjéhez hasonlóan a Glass is elismerte, hogy Eno hozzájárult az eredeti album Bowie -jához, és a mozdulatokat egyenl mértékben jóváírta a kettnek. Ellentétben a Low Symphony , a Heroes Symphony alakult át egy balett amerikai koreográfus Twyla Tharp . A balettet és a szimfóniát is elismeréssel fogadták. Bowie és Glass 2003 -ig tartotta a kapcsolatot egymással, és megbeszélték a harmadik szimfónia létrehozását, amely soha nem valósult meg. Bowie 2016 -ban bekövetkezett halála után Glass kijelentette, hogy k ketten arról beszéltek, hogy Lodgert a harmadik szimfóniához igazítják, amely 2019 -ben a 12. szimfóniája volt . Glass leírta Low -t és "Heroes" -ot "korunk új klasszikusainak részeként".

Bowie 2013 -as albumának, a The Next Day -nek a borítója a "Heroes" borító módosított és homályos változata . Ezen a változaton a "" Heroes "" szó van áthúzva, és Bowie arcát eltakarja egy átlátszatlan fehér doboz "The Next Day" felirattal. Jonathan Barnbrook tervez elmagyarázta, hogy Bowie elszigeteltnek érezte magát a "Heroes" készítésekor, és ezt az érzést vissza akarta kapni a The Next Day számára . Továbbá hangsúlyozta: "Minden egyes Bowie -borítót kipróbáltunk, de végül " Heroes "lett, mert ez egy olyan ikonikus album, és az ellapon lév kép megfelel távolságban van ... The Next Day , in kombinálva a "Heroes" képpel, és amit az album mond valakirl, aki visszatekint a korára ... ez csak megfelelnek tnt. "

Újrakiadások

A "Heroes" -t az 1980-as évek közepén adta ki elször CD-n az RCA Records . Ezt 1991 -ben adta ki újra a Rykodisc két bónusz számmal, köztük az Abdulmajid felvásárlással. Az EMI/ Virgin további, 1999-es CD-kiadása , bónusz számok nélkül, 24 bites digitálisan újrateremtett hangzást tartalmazott.

2017 -ben az albumot a Parlophone által szeptemberben megjelent A New Career in a New Town (19771982) dobozkészlethez remasterálták . Az album CD, vinil, és digitális formában, ennek részeként összeállítás, majd külön-külön februárban 2018 A kötet elmozdulás a 2017 remaster a címadó szám kapott ire a rajongók és a kritikusok, de Parlophone folytatta leírni, mint szándékos és megváltoztathatatlan, az eredeti mester szalagok sérülései miatt. Miután a kritikus hangok nem csökkentek, a Bowie hivatalos weboldalán megjelent egy nyilatkozat, amelyben bejelentették a "Heroes" CD és LP javított lemezeit ; a cserelemez -ajánlat 2018. júniusáig tartott. A cserelemezeken szerepl módosított remaster a "Heroes" önálló CD -és LP -kiadására is felhasználásra került 2018 februárjában.

Számlista

Minden szám David Bowie írása , kivéve, ha másképp jelzik .

Els oldal
Nem. Cím Író (k) Hossz
1. " Szépség és a szörnyeteg "   3:32
2. " Joe Oroszlán "   3:05
3. " ' Heroes ' " Bowie, Brian Eno 6:07
4. " A csendes kor fiai "   3:15
5. " Sötétítés "   3:50
Teljes hossz: 19:49
Második oldal
Nem. Cím Író (k) Hossz
1. " V-2 Schneider "   3:10
2. " Kétség érzése "   3:57
3. "Mohakert" Bowie, Eno 5:03
4. " Neuköln " Bowie, Eno 4:34
5. "Arábia titkos élete" Bowie, Eno, Carlos Alomar 3:46
Teljes hossz: 20:30 (40:19)

Személyzet

Személyzet a vonaljegyzetek szerint és Nicholas Pegg életrajzíró.

Táblázatok és tanúsítványok

Hivatkozások

Források

Küls linkek

Opiniones de nuestros usuarios

Henrietta Kelemen

Nagyszerű poszt a "Heroes" (David Bowie album)., Nagyszerű poszt a "Heroes" (David Bowie album).

Lilla Kádár

Végre! Manapság úgy tűnik, hogy ha nem írnak neked tízezer szavas cikkeket, akkor nem örülnek. Uraim tartalomírók, ez egy jó cikk a "Heroes" (David Bowie album)

Izolda Balla

Valami mást kellett találnom a "Heroes" (David Bowie album), nem a tipikus dolgokat, amiket mindig az interneten olvasol, és tetszett ez a _változós cikk., Nagyszerű poszt a "Heroes" (David Bowie album)

Klara Erdélyi

Köszönöm ezt a bejegyzést a "Heroes" (David Bowie album), pont erre volt szükségem., Köszönöm ezt a bejegyzést a "Heroes" (David Bowie album), pont erre volt szükségem.