(Fehér ember) Hammersmith



Az összes tudás, amelyet az emberek az évszázadok során felhalmoztak (Fehér ember) Hammersmith-ről, most már elérhető az interneten, és mi a lehető legkönnyebben hozzáférhető módon összegyűjtöttük és rendszereztük az Ön számára. Szeretnénk, ha gyorsan és hatékonyan hozzáférhetne mindenhez, amit a (Fehér ember) Hammersmith-ről tudni szeretne; hogy a látogatás élményszerű legyen, és hogy úgy érezze, valóban megtalálta a keresett információt a (Fehér ember) Hammersmith-ről.

Céljaink elérése érdekében nemcsak arra törekedtünk, hogy a (Fehér ember) Hammersmith-ről a legfrissebb, legérthetőbb és legigazabb információkat szerezzük be, hanem arra is, hogy az oldal kialakítása, olvashatósága, betöltési sebessége és használhatósága a lehető legkellemesebb legyen, hogy Ön a lényegre, a (Fehér ember) Hammersmith-ről elérhető összes adat és információ megismerésére koncentrálhasson, és ne kelljen semmi mással foglalkoznia, erről már gondoskodtunk Ön helyett. Reméljük, hogy elértük a célunkat, és hogy megtalálta a kívánt információt a (Fehér ember) Hammersmith-ről. Üdvözöljük Önt, és arra biztatjuk, hogy továbbra is élvezze a scientiahu.com használatának élményét.

"(Fehér ember) Hammersmith palotájában"
HammersmithPalaisSingle.png
Egységes a The Clash
A The Clash albumról (amerikai verzió)
B-oldal "A rab"
Megjelent 1978. június 16 ( 1978-06-16 )
Rögzítve 1978. március április, Basing Street Studios , London
Mfaj Punk rock , reggae rock
Hossz 3 : 59
Címke CBS S CBS 6383
Dalszerz (k) Joe Strummer , Mick Jones
Gyártó (k) Sandy Pearlman és az összecsapás
A Clash kislemez kronológiája
" Clash City Rockers "
(1978)
" (Fehér ember) Hammersmith Palais -ban "
(1978)
" Tommy Gun "
(1978)

" (White Man) In Hammersmith Palais " az angol punk rock banda, a Clash dala . Eredetileg 7 hüvelykes kislemezként jelent meg, a b-oldali "The Prisoner" címmel, 1978. június 16-án a CBS Records-on keresztül .

A The Clash producere és Simon Humphries tervezte, a dalt a csoport második stúdióalbumára, a Give 'Em Enough Rope -ra rögzítették (de nem szerepeltek rajta) ; késbb szerepelt debütáló stúdiólemezük, a The Clash amerikai változatában a " White Riot " és a " London's Burning " egyetlen verziója között .

Inspiráció és összetétel

A dal jelents zenei és lírai érettséget mutatott a zenekar számára annak idején. Más korai kislemezükhöz képest stílusosan jobban illeszkedik Junior Murvin " Police and Thieves " cím verziójához, mivel a "(White Man) In Hammersmith Palais" erteljes gitárbemutatója lassabb ska ritmusba süllyed. dezorientál sok rajongót, akik megszokták korábbi munkájukat. "Nagy kövér riff csoport voltunk" - jegyezte meg Joe Strummer a Clash Westway to the World cím filmjében . - Nem kellett volna ilyesmit tennünk.

"(White Man) In Hammersmith Palais" azzal kezddik, hogy elmesél egy egész éjszakai reggae "showcase" estét a londoni Shepherd's Bush Road-i Hammersmith-palotában , amelyen Joe Strummer, Don Letts és roadie Roadent vett részt , és Dillinger volt a fcím. , Leroy Smart és Delroy Wilson . Strummer csalódott volt és kiábrándult, hogy ezek az eladások "poposabbak" és "könnyedebbek" voltak, mint Ken Boothe reggae márkája, Four Tops -szer táncrutinokat használva , és hogy a fellépések inkább "eladások" voltak, mint "gyökerek" rock lázadó [oroszlán] ", amiben reménykedett.

A dal ezután eltávolodik a csalódást okozó koncerttl, és számos más témával foglalkozik, amelyek szinte mindegyike az Egyesült Királyság akkori állapotával kapcsolatos. A dal elször erszakellenes üzenetet ad, majd az Egyesült Királyságban a vagyonelosztás állapotával foglalkozik, elsegíti az egységet az ország fekete-fehér fiataljai között, mieltt folytatja a brit punk rock színtér 1978-as állapotát. egyre mainstream.

Tartalmazza a Burton -öltönyt visel, névtelen csoportok gúnyolódását . Az NME akkori cikkében Strummer azt mondta, hogy ezt az újságírók által felkapott power pop divatot célozták meg, mint a következ nagy dolgot 1978 -ban. A líra arra a következtetésre jut, hogy az új csoportok csak pénzért és hírnévért vannak benne.

Az utolsó sorok a jobboldali politikára utalnak, és szardon módon megjegyzik, hogy a dolgok odáig fajulnak, hogy még Adolf Hitler is számíthat arra, hogy limuzinot küldenek neki, ha ma berepül.

A kislemezt 1978 júniusában adták ki, négy különböz szín ujjal - kék, zöld, sárga és rózsaszín.

Ez a dal Joe Strummer egyik kedvence volt. Folytatta élben az új The Mescaleros zenekarral, és a temetésén játszották.

A dalt a 2017 -es T2 Trainspotting filmben használják .

Rímképlet

A rímséma nem egységes. Vers szerint sorrendben a következ (a sorvég szavakkal együtt):

  • 1. ABCB (férfi / Jamaica / Intelligens / kezel)
  • 2. ABAB (reggae / systems / say / listen)
  • 3. AABB (éjszakai / jobb / magas / lázadó)
  • 3A ("versközi"). AA (vissza / támadás)
  • 4. ABAB (bárhol / fegyverek / ott / tonna)
  • 5. ABCB (ifjúság / megoldás / Robin Hood / forgalmazás)
  • (Mszeres híd az 5. és 6. vers között)
  • 6. AABB (Egyesült Királyság / egyébként / harc / világítás)
  • 7. AABB (érintett / tanult / vicces / pénz)
  • 8. AABB (szavazatok / kabátok / ma / egyébként)
  • 9. ABCB (farkas / nap / palota / mulatság)

Személyzet

"(Fehér ember) Hammersmith palotájában"

"A rab"

  • Mick Jones - ének, énekgitár, ritmusgitár , akusztikus gitár
  • Joe Strummer - háttérvokál, gitár, ritmusgitár
  • Paul Simonon - basszusgitár
  • Topper Headon - dob

kritikus fogadtatás

"(White Man) In Hammersmith Palais" segített a Clashnek, hogy zeneileg és politikailag sokoldalúbb zenekarként érvényesüljön, mint sok társa, és megtörte a Sex Pistols által létrehozott izgalmas, de korlátozó punkformát ; innentl kezdve az összecsapás "a gondolkodó ember yobja" lenne.

Robert Christgau ajánlotta a kislemezt a The Village Voice 1978. szeptember 4 -én kiadott Consumer Guide cím kiadványában , és "köteleznek" minsítette a dalt. Denise Sullivan, az AllMusic munkatársa írta, hogy a "(White Man) In Hammersmith Palais" "valójában az els dal lehetett, amely egyesítette a punkot és a reggae -t." A Consequence of Sound úgy jellemezte, hogy "Strummer egyik legnagyobb lírai kompozíciója".

Az NME 1978 -ban a dalt a 8. helyre sorolta az év legjobb zenéi között . 2004 -ben a Rolling Stone a dalt 430. helyre sorolta minden idk 500 legnagyobb dala listáján . 2003 decemberében a brit Uncut zenei magazin a The Clash 30 legjobb dala listáján az els helyet foglalta el. A lista által választott testület, ideértve a korábbi együttes tagjai Terry Chimes, Mick Jones és Paul Simonon 2015-ben a Guardian rangsorolt ez a 2. sz Dave Simpson The Clash: 10 A legjobb listában, és 2020-ban megjelent az els hely Simpson "The Clash 40 legnagyobb dala - rangsorolt" listáján! A Stereogum a "The 10 Best Clash Songs" listáján a 4. helyet szerezte meg.

Diagramok

Diagramok (1978) Csúcs
helyzet
Egyesült Királyság Singles ( OCC ) 32

Borító változatok

A Fighting Gravity feldolgozta a dalt 1999 -es él dupla albumán, a Hello Cleveland -en . Ugyanebben az évben 311 -en adták át a dal feldolgozását a Burning London: The Clash Tribute jótékonysági albumhoz .

Megjegyzések

További irodalom

Küls linkek

Opiniones de nuestros usuarios

Miklos Sebestyén

Jó cikk a (Fehér ember) Hammersmith

Gyorgy György

Tetszik az oldal, és a (Fehér ember) Hammersmith szóló cikk az, amit kerestem

Petra Kis

Apukám kihívott, hogy a házi feladatomat a Wikipédia használata nélkül csináljam meg, mondtam neki, hogy sok más oldal keresésével is meg tudom csinálni. Szerencsémre rátaláltam erre a honlapra, és ez a cikk a (Fehér ember) Hammersmith-ról segített befejezni a házi feladatomat. Már majdnem kísértésbe estem, hogy belépjek a Wikipédiára, mert nem találtam semmit a (Fehér ember) Hammersmith-ről, de szerencsére itt találtam, mert akkor apám megnézte a böngészési előzményeket, hogy hol jártam. El tudod képzelni, ha bekerülnék a Wikipédiára? Szerencsére megtaláltam ezt a weboldalt és a cikket a (Fehér ember) Hammersmith itt. Ezért adom neked az öt csillagot