10 000 golyó



Az összes tudás, amelyet az emberek az évszázadok során felhalmoztak 10 000 golyó-ről, most már elérhető az interneten, és mi a lehető legkönnyebben hozzáférhető módon összegyűjtöttük és rendszereztük az Ön számára. Szeretnénk, ha gyorsan és hatékonyan hozzáférhetne mindenhez, amit a 10 000 golyó-ről tudni szeretne; hogy a látogatás élményszerű legyen, és hogy úgy érezze, valóban megtalálta a keresett információt a 10 000 golyó-ről.

Céljaink elérése érdekében nemcsak arra törekedtünk, hogy a 10 000 golyó-ről a legfrissebb, legérthetőbb és legigazabb információkat szerezzük be, hanem arra is, hogy az oldal kialakítása, olvashatósága, betöltési sebessége és használhatósága a lehető legkellemesebb legyen, hogy Ön a lényegre, a 10 000 golyó-ről elérhető összes adat és információ megismerésére koncentrálhasson, és ne kelljen semmi mással foglalkoznia, erről már gondoskodtunk Ön helyett. Reméljük, hogy elértük a célunkat, és hogy megtalálta a kívánt információt a 10 000 golyó-ről. Üdvözöljük Önt, és arra biztatjuk, hogy továbbra is élvezze a scientiahu.com használatának élményét.

10 000 golyó
10 000 golyó PAL Cover.jpg
Európai borító
Fejleszt (k) Kék Hold Stúdió
Kiadó (k) Taito
Rendez (k) Yoshitaka Murayama
Eladó (k) Ryji Minagawa
Zeneszerz (k) Yasunori Mitsuda
Miki Higashino
Platform (ok) Playstation 2
Kiadás
  • JP : 2005. február 24
  • EU : 2005. október 6
Mfaj (ok) Vadász
Mód (ok) Egyjátékos

A 10,000 Bullets , Japánban Tsukiyo ni Saraba néven ismert ( , lit. "Holdfényes búcsú") , egy harmadik személy lövöldözs videojáték, amelyet a Blue Moon Studio fejlesztett kiés a Taito kiadotta PlayStation 2 konzolhoz. 2005 -ben jelent meg Japánban,majd az év folyamánEurópában forgalmazta az 505 GameStreet . A 10,000 Bullets egy Crow nev elit hitman nyomába ered, aki egy olasz maffiacsaládnak dolgozik, és rendelkezik a "fegyveres" veleszületett erejével, amely lehetvé teszi számára, hogy manipulálja az id áramlását a csatában. A 10 000 Bullets játékmeneterre a képességre összpontosít, amelyben a játékosnak le kell lassítania az akciót , hogy elkerülje az ellenséges támadások hullámait és egyéb veszélyeket.

A 10,000 Bullets cím filmet a Suikoden franchise -alkotója , Yoshitaka Murayama rendezte , aki 2002 -ben elhagyta a Konamit , és röviddel ezután alapította saját fejlesztési cégét, a Blue Moon Studio -t. Ryogaji Minagawa Spriggan illusztrátor, valamint Yasunori Mitsuda és Miki Higashino zeneszerzk kíséretében Murayama körülbelül fél évvel az új cég alapítása után 10 000 golyót kezdett gyártani . Murayama már a Suikoden sorozat eltt akciólövt akart létrehozni . 10 000 golyót gyenge eladások értek Japánban, és közepes válasz érkezett az importellenrzk részérl. A kritikusok úgy találták, hogy a játék nem eredeti, és észrevették a kamera problémáit, de élvezték az akciósorozatot.

Cselekmény

10 000 Bullets követi Crow -t, az Írországban él bérgyilkost, aki a Róma -alapú bnszövetkezetnek, a Tonio családnak dolgozik . Crow rendelkezik a "fegyvertény" különleges képességével, amely lehetvé teszi számára, hogy lelassítsa az idt . Ezt a tulajdonságát néhai édesanyjától örökölte, egy hatalmas jósntl, akit Crow nagyon fiatal korában meggyilkoltak. Miután Tono papa, a cscselék fnöke befogadta, Crow -t megtanítja képességeinek optimalizálására egy Júdás nev üttárs, egy francia menekül. Crow reméli, hogy egyszer bosszút áll az anyja haláláért felels személyen. A fhs a fiatal Alice -szel, egy német származású angol nvel van társulva, aki katonatiszt nagyapja halála után menekül az rizetbl.

Játékmenet

A 10,000 Bullets egy akció / harmadik személy lövöldözs játék , amelyben a fegyverforgató játékos karakter számos ellenséggel és fnökkel harcol különböz környezetekben. Stílusában hasonló operatr találtak Wachowski testvérek " The Matrix film franchise, és játékmenetben a játékok, mint a Dead to Rights és Max Payne , a játékos kap egy képessége, hogy lassulni id , így a Dodge sokaság a repül golyók és egyéb akadályokat. Az els szint, az "Enhancement", lelassítja az összes mveletet, beleértve a játékos karaktert is. A második szint, a "Blitz" csak az ellenségeket lassítja le, így a játékos normál sebességgel mozoghat. A harmadik szint, a "Frozen Time" mindent leállít a játékos körül, aki ismét normális sebességet tart fenn. A vállgombok megnyomásával a játékos rögzítheti és átkapcsolhat a különböz ellenségekre. Sikeresen diszpécser több ellenség egymás szerez a játékos bónusz pontokat, amelyeket fel lehet használni a végén a színpadon, hogy vásárolni frissítéseket, mint inkább az egészség , valamint a speciális támadások és akrobatikus adócsalás készségek, hogy lehet térképezni, hogy bizonyos vezérl gombok. A játékban négy játszható karakter (Holló, Alíz, Sárkány és Boris) szerepel, mindegyiknek megvan a maga egyedi képessége. Az akciósorozatok között a játékosnak elre kell haladnia a cselekményen egy grafikus kaland stílusú felületen keresztül, ahol bizonyos karakterekkel kell beszélni a folytatáshoz.

Fejldés

A 10,000 Bullets -t a Suikoden sorozat készítje, Yoshitaka Murayama készítette , saját Blue Moon Stúdiója fejlesztette ki, és kiadta a Taito . Ez az els játék, amelyet a Murayama készített a Suikoden III és 2002 -es Konami -i távozása óta . A projekt körülbelül fél évvel saját fejlesztcégének elindítása után kezddött. Mieltt bejelentkezett volna a szerepjáték franchise létrehozására, Murayama fel akart forgatni , arra hivatkozva, hogy az arcade akciócímeket részesíti elnyben, mint például a Taito Metal Black . Amikor a játékot elször felfedezték, az új részletbl kiderült, hogy a játékos egyetlen lövéssel meghalhat. Murayama a Dengeki Playstationnek adott interjújában így magyarázta : Egy ideje gondolkodom azon, hogy van-e mód arra, hogy filmszer fegyveres akciójeleneteket vigyünk a videojátékokba, de a nehéz dolog az volt, hogy ez nem sok játék lesz. ha azonnal meghalsz egy gyors lövéssel. És a megoldás a lassított mozgás és a mozgás leállítása. Rájöttem, hogy a játék látványának nem kell gyorsnak lennie ahhoz, hogy közvetítse a fegyverharcok izgalmát és egyetlen lövéssel megölje magát. Ha belegondolsz, hogy kerülnöd kell az ellenséges lövéseket, és vissza kell lnöd ket, Tsukiyo ni Saraba közel áll egy lövöldözs játékhoz. " A 10 000 golyó fejlesztése közel három évet vett igénybe. A játék karaktereit Ryji Minagawa , a Spriggan manga sorozat mvésze tervezte .

Zene

A játék zenéjét a Konami veteránja, Miki Higashino és Yasunori Mitsuda közremködte , akik olyan téri ingatlanokon dolgoztak, mint a Chrono Trigger és a Xenogears . A Gens Suikogaiden Vol. 2 , Higashino visszavonult a videojáték -pontozástól , hogy családjára összpontosítson. Egykori fnöke, Murayama meghívása után visszatért dolgozni 10 000 golyóval. Higashino a jazzt választotta a partitúrához való hozzájárulásáért, és bebopot vagy acid jazzt akart integrálni , de úgy találta, hogy nincs ideje erre, miközben új babát gondoz. Higashino úgy érezte, hogy "valószínleg sok gondot okozott a családomnak, az ügyfelemnek és a Mitsuda-sannak", és újabb szünetet tartott a zeneszerzés eltt. A játék filmzenéjét, a Moonlit Shadow -t a Mitsuda Procyon stúdiója tette közzé Japánban, a játék japán megjelenése eltti napon.

Moonlit Shadow számok listája
Nem. Cím Dalszöveg Zene Hossz
1. "Tsukiyo Ni Saraba ~ Nyitó téma ~"   Yasunori Mitsuda 1:38
2. "A maximális nagy sebesség"   Miki Higashino 2:47
3. "Sima blues"   Higashino 4:34
4. "BABA"   Mitsuda 3:19
5. "Hvös ég"   Mitsuda 3:03
6. "Joni Scott Club"   Higashino 2:21
7. "Illegális hírnök"   Higashino 3:24
8. "Vörös lövés"   Higashino 2:20
9. "Urban Fantasy"   Mitsuda 2:06
10. "Bérgyilkos"   Mitsuda 3:59
11. "Feltn távolság"   Mitsuda 1:39
12. "Szemét! Szemét! Szemét!"   Higashino 3:34
13. "Cél"   Mitsuda 3:05
14. "One Note Blues"   Higashino 3:18
15. "Dzsungel város"   Mitsuda 3:46
16. "Ázsiai Kung-Fu Alapítvány"   Higashino 4:15
17. "Kék Hold"   Mitsuda 3:16
18. "Au Revoir Dans la Nuit de Clair de Lune"   Higashino 2:49
19. "Mária" Yoshitaka Murayama Mitsuda 1:16
20. "Altató" Higashino Higashino, Akira Ishii 4:01
Teljes hossz: 60:30

Kiadás

A 10,000 Bullets -t 2004 szeptemberében jelentették be elször a japán Dengeki PlayStation folyóiraton keresztül . A játékot késbb a hónapban a Tokyo Game Show -n (TGS) mutatták be . Japánban 2005. február 24 -én hivatalosan kiadták a 10,000 Bullets -t. A Shinjuku állomás közelében három helyszínen indító eseményt tartottak ; Atsuko Enomoto , az Alice karakter japán hangszínésznje autogramot tartott azoknak, akik megvásárolták a játékot. Taito ugyanabban az évben tette közzé a játékot Európában, az 505 GameStreet terjesztésével . A játékot a japán Soli Consultants cég fordította, és angol hangszínjátszást és játékon belüli szöveget tartalmaz, több nyelven, például angolul, olaszul, németül, franciául és spanyolul. A játékot Japánban, 2006. november 2-án adták ki újra "Taito Best" címkével.

Recepció

10 000 golyó kapott közepes pontszámot a japán kiadványokból, beleértve a 40 -bl 27 -et a Weekly Famitsu -tól és 270 -t a 400 -tól a Dengeki PlayStation -tl . A Siliconera Spencer úgy találta, hogy a 10 000 Bullets japán változata olcsó utánzat a sikeresebb, golyóidt használó akciójátékokhoz. Észrevette a hibás fényképezgépet és a lezárható rendszerproblémákat, a nyájas környezetet, az unalmas kalandmódot és a zenei partitúrát, amely nem felel meg a játék általános témájának. A bíráló azonban élvezte az akciósorozatokat. Ed Lewis, az IGN -bl , aki elzetesen megtekintette a játék TGS -verzióját, hasonló problémákat észlelt a kamerával kapcsolatban, de ugyanígy lenygözte az akció, és kijelentette, hogy a játék sok akciót rejt magában, és az id manipulációját úgy használja fel, hogy szinte úgy érzi, mint a Viewtiful Joe 3D -s változata . " A 10,000 Bullets- t hidegen fogadta a hivatalos Egyesült Királyság PlayStation 2 magazin szerkesztje , aki úgy fogalmazott, hogy "unalmas akció-kaland, amely egyesíti a nem szabványos golyóidej harcot, a rosszul szinkronizált vágási jeleneteket és a bunkószer cselekményt", és kijelentette, hogy "még a hardcore mazochisták sem nyúlhatnak hozzá".

10 000 golyó gyengén fogyott Japánban. A Media Create értékesítési információi szerint a játék 2005-ben az 500. helyen állt Japán 500 legjobban eladott játéka között, mindössze 15 244 példányban. Taito korábban kifejlesztett egy harmadik személy Bujingai akciójátékot . A társaság azonban 2010-tl nem mutatott érdekldést a mfajba való visszatérés iránt.

Hivatkozások

Küls linkek

Opiniones de nuestros usuarios

Viktoria Szántó

Jó cikk a 10 000 golyó

Fatime Biró

A 10 000 golyó szóló bejegyzés nagyon hasznos volt számomra., Köszönöm

Hilda Szigeti

Néha, amikor az interneten keresel információt valamiről, olyan cikkeket találsz, amelyek túl hosszúak, és olyan dolgokról beszélnek, amelyek nem érdekelnek téged. Tetszett ez a cikk a 10 000 golyó, mert lényegre törő, és pontosan arról beszél, amit szeretnék, anélkül, hogy elveszne a haszontalan információkban., Ez egy jó cikk a 10 000 golyó., Ez egy jó cikk a 10 000 golyó